Για ποιο λόγο πρέπει μια ξενοδοχειακή επιχείρηση να έχει το δικό της website?

Hotel Digital Solutions
Hotel Digital Solutions

Ένα πολύ μεγάλο μέρος της επιχειρηματικής δραστηριότητας σήμερα, περιστρέφεται γύρω από το Internet. Για οποιαδήποτε επιχείρηση, ένα website μπορεί να είναι ένα πολύ σημαντικό εργαλείο για να χτίσει την εταιρική της εικόνα, να προσελκύσει πελάτες και να αυξήσει τις πωλήσεις της. Αν αυτό είναι προφανές για μια επιχείρηση που δραστηριοποιείται σε οποιονδήποτε άλλο κλάδο, για μια επιχείρηση που δραστηριοποιείται στον χώρο του τουρισμού και τις φιλοξενίας είναι κάτι περισσότερο από προφανές, είναι αναγκαιότητα. Λόγω του διαδικτύου και του όγκου της πληροφορίας που διακινείται μέσα από αυτό, πολλοί είναι οι ταξιδιώτες πλέον που αποποιούνται την πιστότητα στο brand και τείνουν να παίρνουν αποφάσεις με γνώμονα την αξία, την εμφάνιση και την ευκολία στην ολοκλήρωση μιας αγοράς/κράτησης, ειδικά online και μέσα από το κινητό ή το tablet τους.

Με βάση την κατάσταση που περιγράψαμε μόλις, πόσο σημαντικό είναι τελικά για την επιχείρησή σας να μην στηρίζεται αποκλειστικά σε τρίτα δίκτυα (πράκτορες, OTA’s, social web), αλλά να έχει το δικό της, ολοκληρωμένο και σωστά στημένο website? Ας υποθέσουμε ότι έχετε τη δική σας επιχείρηση φιλοξενίας και ότι μέχρι τώρα δεν είχατε αξιοποιήσει τα ψηφιακά μέσα για την προβολή σας, είτε γιατί συνεργαζόσασταν με κάποιο πράκτορα, είτε γιατί χρησιμοποιούσατε παραδοσιακά μέσα προβολής (έντυπο υλικό, διαφημίσεις στα μέσα). Εάν αποφασίζατε να δραστηριοποιηθείτε πλέον και online, τι θα μπορούσατε να κερδίσετε από αυτό?

Το πιο σημαντικό πλεονέκτημα για μια επιχείρηση που βρίσκεται online, είναι ότι “υπάρχει”. Τι εννοούμε με αυτό? Ότι όταν κάποιος θα κάνει μια αναζήτηση για επιχειρήσεις όπως η δική σας, όταν θα ψάξει για παράδειγμα να βρει ένα κατάλυμα στην περιοχή σας ή με κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που μπορεί να διαθέτει και η δική σας επιχείρηση, ανάμεσα στα αποτελέσματα που θα πάρει θα βρει και εσάς. Το κλειδί είναι να μπορέσει κάποιος να φτάσει μέχρι το website σας.

Από τη στιγμή που ο επισκέπτης θα φτάσει εκεί και υπό την προϋπόθεση όπως είπαμε ότι το website σας έχει φτιαχτεί με τέτοιο τρόπο ώστε να επιτυγχάνει το σκοπό του, οι τρόποι με τους οποίους μπορεί να επωφεληθεί η επιχείρησή σας είναι απεριόριστοι.

Αρχικά μπορεί να πάρει την πληροφορία που είναι απαραίτητη, ώστε από επισκέπτης του site σας να γίνει επισκέπτης του καταλύματός σας. Μπορεί να αναζητήσει πληροφορίες για την ακριβή σας τοποθεσία, τη θέση σας στο χάρτη, τις δυνατότητες πρόσβασης ή τις πιθανές διαδρομές, καθώς και τα μέσα μεταφοράς που μπορεί να έχει στη διάθεσή του για να φτάσει σε εσάς. Μπορεί να βρει τα στοιχεία επικοινωνίας σας, για να έρθει σε επαφή άμεσα μαζί σας και να πληροφορηθεί για τιμές, διαθεσιμότητα και κρατήσεις, ή να κάνει ερωτήσεις σχετικά με τις παροχές του καταλύματός σας, που θα τον βοηθήσουν τελικά να επιλέξει τη δική σας επιχείρηση για τη διαμονή του.

Όσο πιο ολοκληρωμένο είναι το site σας, τόσο περισσότεροι είναι και οι τρόποι που μπορεί αυτό να αξιοποιηθεί για να επιτύχετε τους στόχους σας. Εάν προσθέσετε περισσότερο υλικό, όπως για παράδειγμα video ή ένα blog με άρθρα για τις δραστηριότητες που μπορεί κάποιος να ακολουθήσει στην ευρύτερη περιοχή ή σχόλια και αξιολογήσεις από ευχαριστημένους σας πελάτες, βελτιώνετε ακόμη περισσότερο την εικόνα της επιχείρησής σας και δίνετε στον επισκέπτη ακόμη περισσότερα κίνητρα να σας προτιμήσει. Μπορείτε ακόμη και να του δώσετε τη δυνατότητα να συνδεθεί με τα κοινωνικά σας δίκτυα και να σας παρακολουθήσει ή να αναζητήσει ακόμη περισσότερη πληροφορία σχετικά με το κατάλυμά σας και τη διαμονή του σε αυτό.

Το πιο σημαντικό από όλα βέβαια είναι ότι μπορείτε να έχετε στη διάθεσή σας άλλο ένα κανάλι για να αυξήσετε σημαντικά τις απευθείας κρατήσεις σας. Ενσωματώνοντας μια πληρως λειτουργική μηχανή κρατήσεων στο site σας, η οποία θα πρέπει βέβαια να είναι προσβάσιμη και από κινητές συσκευές, δίνετε τη δυνατότητα στον επισκέπτη του site σας να κάνει άμεσα την κράτησή του, χωρίς μεσολαβητές, να ενημερωθεί για τη διαθεσιμότητα στις ημερομηνίες που τον ενδιαφέρουν, όπως επίσης και να βρει τιμές ή προσφορές που ισχύουν αποκλειστικά για κρατήσεις μέσα από το δικό σας site. Για ποιο λόγο μας ενδιαφέρουν τόσο πολύ οι απευθείας κρατήσεις? Μα φυσικά γιατί έτσι εξαλείφουμε το κόστος του μεσάζοντα.

Θέλετε και άλλα για να πειστείτε? Η παρουσία σας online λειτουργεί αμφίδρομα. Ναι, εσείς παρέχετε την κατάλληλη πληροφορία στους δυνητικούς σας πελάτες, αλλά ταυτόχρονα μπορείτε να συλλέγετε πληροφορίες από αυτούς, έτσι ώστε να έχετε μια καλύτερη εικόνα για τα χαρακτηριστικά και τις προτιμήσεις τους και να είστε σε θέση να κάνετε προωθητικές ενέργειες σε πιο στοχευμένο κοινό, με καλύτερα αποτελέσματα. Υπάρχουν εργαλεία, όπως για παράδειγμα το Google Analytics, τα οποία μπορείτε να αξιοποιήσετε για να έχετε λεπτομερή πληροφόρηση για το πως φτάνει κάποιος στο site σας, σε ποιες σελίδες περιηγείται, τι του αρέσει και τι όχι μέσα σε αυτό, ποιες είναι οι σελίδες που δεν παρουσιάζουν ενδιαφέρον και πολλά ακόμη. Αυτή την πληροφορία, μπορείτε να την αξιοποιήσετε στη συνέχεια για να βελτιώσετε τις υπηρεσίες σας και την εμπειρία του επισκέπτη σας, τόσο online όσο και offline, με θεαματικά αποτελέσματα για την επιχείρησή σας.

Αν δεν το έχετε δοκιμάσει ακόμα, ξεκινήστε το δικό σας website σήμερα κιόλας. Μπορείτε να μας συμβουλευθείτε για οποιαδήποτε απορία σας!

Chris Faki
Find me

Chris Faki

Digital Marketer & PR Manager at IP DIGITAL
A creativity addict, an innovation fan. Trying to keep up with anything new that pops up online. Consider myself as an early adopter of any new web trend.
Chris Faki
Find me

Μπείτε στην κοινότητα των εκατοντάδων χρηστών μας και ενημερωθείτε και εκπαιδευτείτε από την IP Digital

Πείτε μας την άποψη σας!