Στείλτε προωθητικά SMS την κατάλληλη στιγμή

Ένα πολύ σημαντικό στοιχείο σε μία καμπάνια είναι το timing. Αν και οι σύγχρονες πλατφόρμες αποστολής SMS (όπως το SMS.net.gr) παρέχουν τη δυνατότητα για προγραμματισμό της αποστολής, ο χρόνος είναι ένας παράγοντας που πολύ συχνά υποτιμούν.
Για να σας βοηθήσουμε να επιλέξετε το κατάλληλο timing για την αποστολή των μηνυμάτων σας δημιουργήσαμε ένα σύντομο οδηγό.
Δεν στέλνουμε πολύ νωρίς ή πολύ αργά.

Για να πετύχουμε τα μέγιστα αποτελέσματα σεβόμαστε τις ώρες που οι παραλήπτες μας ενδέχεται να κοιμούνται. Ο λόγος είναι διπλός. Αφενός η λήψη ενός μηνύματος σε ακατάλληλες ώρες μπορεί να προκαλέσει τον εκνευρισμό και τη δυσαρέσκεια του παραλήπτη, αφετέρου το μήνυμα δεν θα έχει το αναμενόμενο αποτέλεσμα. Είναι καλύτερο να κάνουμε την αποστολή μας σε ώρες που οι παραλήπτες θα είναι πιο δεκτικοί στο μήνυμα μας και πιο έτοιμοι για άμεσες ενέργειες.
Αφήνουμε να περάσει λίγος χρόνος ανάμεσα στις αποστολές.
Είναι πολύ σημαντικό να αφήνουμε ένα χρονικό περιθώριο ανάμεσα στις αποστολές μας στους ίδιους παραλήπτες. Αυτό συμβαίνει για διάφορους λόγους. Αρχικά, πρέπει να αφήνουμε το χρόνο στον παραλήπτη να πραγματοποιήσει την ενέργεια στην οποία στοχεύουμε, διαφορετικά μειώνουμε τον αντίκτυπο των μηνυμάτων συνολικά. Ακόμη η συνεχόμενη λήψη μηνυμάτων μπορεί να θεωρηθεί spam και να έχει τα αντίθετα αποτελέσματα.

SMS Marketing

 

Αποφεύγουμε τις ώρες αιχμής.
Ένα πολύ κοινό λάθος είναι η αποστολή  SMS μηνυμάτων στις ώρες αιχμής. Μπορεί αυτές τις ώρες να είναι βολική η αποστολή αλλά το πιο πιθανό είναι οι παραλήπτες να είναι απασχολημένοι και να αγνοήσουν το μήνυμα ή να μην παρατηρήσουν ότι το έλαβαν. Σε κάθε περίπτωση το μήνυμα δεν θα έχει το αποτέλεσμα που επιθυμούμε και η καμπάνια μας δεν θα πετύχει το στόχο της.
Προγραμματίζουμε τις αποστολές κατά προτίμηση καθημερινές.  
Έρευνες έχουν δείξει ότι οι καταναλωτές είναι πιο δεκτικοί στα προωθητικά μηνύματα SMS στις εργάσιμες ημέρες αλλά αυτό εξαρτάται σε μεγάλο αυτό από τον κλάδο δραστηριότητας της επιχείρησης. Αν δεν γνωρίζουμε πότε οι πελάτες μας ανταποκρίνονται καλύτερα στις καμπάνιες μας, ένας πολύ απλός κανόνας είναι να προγραμματίζουμε τις αποστολές μας τις μέρες που θεωρούμε ότι είναι περισσότερο ενεργοί ως προς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας.
Η επιλογή του σωστού χρόνου για την αποστολή SMS μηνυμάτων απαιτεί έρευνα και πειραματισμό. Με τις συμβουλές όμως που αναφέρουμε παραπάνω θα δείτε άμεσα αποτελέσματα και θα πετύχετε ταχύτερα το στόχο σας.

 

Άννα Καλασκάνη  Άννα ΚαλασκάνηAccount Manager στην IP Digital και εθελόντρια
στο “Χαμόγελο του Παιδιού”. Αγαπάει πολύ την τεχνολογία,
τα ταξίδια και τις κοινωνικές εκδηλώσεις.
Linkedin Icon Twitter Icon Facebook Icon Google+ Icon

 

Μπείτε στην κοινότητα των εκατοντάδων χρηστών μας και ενημερωθείτε και εκπαιδευτείτε από την IP Digital

Πείτε μας την άποψη σας!