Οι δυνατότητες της υπηρεσίας μαζικών SMS στην επιχείρηση σας.

insidesmsΠολλοί πιστεύουν πώς το sms είναι ένα ήδη ξεπερασμένο μέσο επικοινωνίας, κυρίως λόγω της πολύ συχνής χρήσης που παρατηρούν κατά τις καθημερινές τους ασχολίες. Αλλά είναι αλήθεια αυτό? Ποιες είναι οι μορφές των sms που λαμβάνουν καθημερινά οι Έλληνες καταναλωτές και κατά πόσο τους παρακινεί να επισκεφτούν κάποια επιχείρηση ή να προβούν σε κάποια επιθυμητή ενέργεια?

Στο 95% των περιπτώσεων, οι Έλληνες καταναλωτές λαμβάνουν μηνύματα sms με ενημερώσεις για κάποια προσφορά ή οποιαδήποτε προωθητική ενέργεια. Αλλά σε ποιούς παράγοντες, αληθινά, οφείλεται η αποδοτικότητα της συγκεκριμένης υπηρεσίας, που κατά συνέπεια οδηγεί στην άυξηση της επισκεψιμότητας και κατ’ επέκταση, στην άυξηση των πωλήσεων?

Υπάρχει πλειάδα εταιριών στον Ελληνικό χώρο που κάνουν ευρεία χρήση αυτής της μορφής άμεσης επικοινωνίας, χωρίς όμως να εφαρμόζουν τον χρυσό κανόνα του sms marketing, ο οποίος λέει:

Το κατάλληλο μήνυμα

Στον κατάλληλο άνθρωπο

Την κατάλληλη χρονική στιγμή

 

Ποιές εταιρίες όμως οργανώνουν, πραγματικά, την επικοινωνία τους, βασισμένες σε αυτόν τον κανόνα και τι θα πρέπει να προσέξει μια εταιρία για να μεγιστοποιήσει την απόδοση αυτής της υπηρεσίας ?

Παρακάτω, θα σας παρέχουμε κάποιες συμβουλές που αφορούν την χρήση της υπηρεσίας μαζικών αποστολών μηνυμάτων sms, που μπορούν να επηρεάσουν την απόδοση αλλά και τα αποτελέσματα της υπηρεσίας και, κατά συνέπεια, την αύξηση επισκεψιμότητας των σημείων πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών, και των πωλήσεων μια εταιρίας.

  1. ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΜΗΝΥΜΑ

Πολλές εταιρίες, για να αποφύγουν τον χρόνο που απαιτείται για την κατηγοριοποίηση των αναγκών ή ενδιαφερόντων των πελατών τους, έτσι ώστε να έχουν μια στοχευμένη επικοινωνία με μέρος των πελατών τους, που ενδιαφέρονται για ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία, συνήθως προβαίνουν σε μια μαζική αποστολή προς όλη την βάση των πελατών τους, με κάποιο περιεχόμενο μηνύματος που δεν αφορά άμεσα όλο το πελατολόγιο τους.

ΛΑΘΟΣ!! Προσπαθήστε να επικοινωνείτε με τους πελάτες πιο στοχευμένα. Όσο πιο στοχευμένο το μήνυμα, τόσο μεγαλύτερη η διαπεραστικότητα του και συνεπώς και η θετική αντιμετώπιση του από τους πελάτες σας. Όσο επιτυγχάνεται η σωστή και άμεση ενημέρωση των πελατών σας, σχετικά με κάποιο θέμα που τους ενδιαφέρει άμεσα, τόσο περισσότερες οι πιθανότητες να κερδίσετε την επιθυμητή πώληση.

Μια ακόμη συμβουλή. Μην “βομβαρδίζετε” τους πελάτες σας με πληροφορίες που πιθανόν να μην τους αφορούν ή να μην τους ενδιαφέρουν. Προσπαθήστε να επικεντρωθείτε σε ποιο στοχευμένες ενημερώσεις, βασισμένες στα ενδιαφέροντα των πελατών σας. Άσκοπες ενημερώσεις, ειδικά όταν είναι επαναλαμβανόμενες, συνήθως επηρεάζουν αρνητικά την επαρκή απόδοση της ενέργειας και, κατ’ επέκταση, πιθανόν να βλάπτουν την εικόνα μιας εταιρίας.

  1. ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΑΝΘΡΩΠΟ    ic2

Ξεκινήστε να καταχωρείτε στοιχεία πελατών σας, που θα σας βοηθήσουν στην δημιουργία ομάδων με ίδια ενδιαφέροντα και στην επαρκή διαχείρηση τους. Κάθε άνθρωπος που προσεγγίζει την εταιρία σας, την προσεγγίζει για κάποιο ειδικό ενδιαφέρον που έχει για ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία. Αυτό σημαίνει ότι σίγουρα ενδιαφέρεται για κάτι συγκεκριμένο κι ΟΧΙ για όλη την γκάμα προϊόντων που παρέχετε. Όταν πλέον θα προσεγγίσετε τον επικείμενο ή ήδη υπάρχοντα πελάτη σας, για το αντικείμενο που τον ενδιαφέρει, έχετε πολύ περισσότερες πιθανότητες να κερδίσετε την πώληση, από το να ενημερώσετε όλους τους πελάτες σας ελπίζοντας ορισμένοι να ανταποκριθούν στην ενέργεια σας.

  1. ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ic3

Η επικοινωνία με τους πελάτες σας θα πρέπει, επίσης, να οριοθετηθεί χρονικά έτσι ώστε να μεγιστοποιηθεί το αποτέλεσμα που επιθυμείτε. Οι περισσότερες εταιρίες προβαίνουν σε μαζικές αποστολές κυρίως σε περιόδους εκπτώσεων ή σε χρονικές στιγμές που υπάρχει ανάγκη ενίσχυσης της επισκεψιμότητας των σημείων πώλησης. Αυτό, παρόλο που είναι το κοινώς αποδεκτό, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι και το σωστό. Οι ανάγκες μιας εταιρίας, χρονικά τουλάχιστον, δεν συμπέφτουν απαραίτητα με τις ανάγκες των πελατών τους.

Υπάρχουν περιπτώσεις, λοιπόν, που η εκάστοτε εταιρία, στήνει μια καμπάνια επικοινωνίας αλλά, χρονικά, δεν ταιριάζει με τις προτεραιότητες των πελατών της, με αποτέλεσμα, η καμπάνια να μην έχει την απαιτούμενη απόδοση που θα περίμενε κανείς. Προσπαθήστε να αξιολογείτε τους πελάτες σας και να τους ψυχολογείτε. Μια καμπάνια, σε λάθος χρονική στιγμή, μπορεί να έχει πολύ χαμηλή αποτελεσματικότητα.

 

Όπως καταλαβαίνετε από τον χρυσό κανόνα του sms marketing, το πάν για την σωστή ανάπτυξη και εξέλιξη της εταιρίας σας βασίζεται στην άρτια γνώση των πελατών της. Ίσως το πιο σημαντικό κεφάλαιο μιας επιχείρησης είναι οι πελάτες της. Φερθείτε τους καλά, κατανοήστε τις ανάγκες που έχει κάθε ένας ξεχωριστά, προσεγγίστε τους με τον σωστό τρόπο και να είστε σίγουροι ότι θα βγείτε κερδισμένοι.

sms-more

 

SMS.NET.GR, Oι σύμβουλοι σας στην εταιρική επικοινωνία.

Μπείτε στην κοινότητα των εκατοντάδων χρηστών μας και ενημερωθείτε και εκπαιδευτείτε από την IP Digital

Πείτε μας την άποψη σας!