Πολλές φορές μπαίνουμε σε site και βλέπουμε ότι κάποιες εταιρείες έχουν εκατοντάδες ή ακόμη και χιλιάδες άτομα γραμμένα στο Newsletter τους, με αποτέλεσμα να μπορούν να έχουν ένα κοινό που ενημερώνουν για δράσεις και τους ακολουθεί όπου πάνε.
Παρότι ο πιο αποτελεσματικός δρόμος για να καταφέρετε κάτι τέτοιο είναι διά μέσου προγραμμάτων τύπου “εγγραφείτε στο club των μελών μας” και δίνοντας πολλά κατά καιρούς δωράκια, εμείς εδώ στην IP Digital έχουμε να σας προσφέρουμε μία διαφορετική λύση.
Φτιάξτε ένα δικό σας οδηγό συμβουλών!
Είμαι σίγουρος ότι σε κάποια φάση της ζωής σας (αν όχι πολλές, αν όχι τώρα πρόσφατα) γραφτήκατε σε κάποιο newsletter για να κατεβάσετε ένα δωρεάν οδηγό. Οι δε, που ενημερώνεστε κατά βάση από sites του εξωτερικού, σίγουρα είναι κάτι που αντιμετωπίζετε κάθε μέρα.
Η δημιουργία ενός οδηγού δεν είναι κάτι καινούργιο και αποτελεί πλέον ένα από τα βασικά εργαλεία του Inbound Marketing. Πιο συγκεκριμένα η συνήθης τακτική είναι να δημιουργήσετε ένα εταιρικό blog και να δώσετε κατά καιρούς μερικές συμβουλές βασισμένοι στην εμπειρική (και ενδεχομένως θεωρητική/ακαδημαϊκή) αυθεντία σας. Εν συνεχεία κάθε φορά που κάποιος θα μπει να διαβάσει τα άρθρα σας στο εταιρικό blog, του πετάτε ένα pop up και του λέτε “κατέβασε κι αυτό”.
Πόσο χρόνο και χρήμα απαιτεί;
Αυτό εξαρτάται από το μέγεθος του οδηγού που θέλετε να δημιουργήσετε και φυσικά την ποιότητα του.
Θα πρέπει να κατανοήσετε ότι το γεγονός ότι είναι ένας ιντερνετικός οδηγός που δίνεται δωρεάν στους ενδιαφερόμενους, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι δικαιολογείται η κακή ποιότητα ή οι ελλιπείς γνώσεις.
Συνεπώς, γράψτε κάπου τι θα πρέπει να λέει ο οδηγός και πως θα θέλατε να παρουσιάζεται αισθητικά. Στην πορεία εκτιμήστε πόσο θα χρειαστεί να ασχοληθείτε με την κατασκευή του και τέλος δείτε τι μπορείτε να διαθέσετε. Όλα αυτά σε συνδυασμό σας δημιουργούν το αποτέλεσμα το οποίο θα πρέπει να είναι ποιοτικό.
Τι παίζει ρόλο στην κατασκευή του;
Ο απώτερος στόχος και ο βασικός λόγος για τον οποίο κάποιος θα κατεβάσει τον οδηγό σας είναι γιατί θα του δώσετε πολύ επικεντρωμένη και πρακτική γνώση.
Έχοντας αυτό στο μυαλό σας θα πρέπει πρώτιστα να φτιάξετε κάτι που θα είναι αισθητικά προσεγμένο, λογικά ταξινομημένο και θα ταιριάζει στο προφίλ της εταιρείας σας.
Κατ’ αυτόν τον τρόπο ο χρήστης θα μπορεί άμεσα να το συνδέσει με εσάς και θα καθίσει να ασχοληθεί μαζί του, από την πρώτη κιόλας σελίδα.
Αφού έχετε πετύχει την πρώτη καλή εντύπωση, φροντίστε το περιεχόμενο να είναι καλογραμμένοι, ήτοι να μπορεί να μετακενωθεί η δίκη σας γνώση, με ξεκάθαρο τρόπο, στον αναγνώστη.
Τι μπορώ να κερδίσω στην πράξη από αυτό;
Μπορείτε να φτιάξετε ένα κοινό το οποίο όσο περισσότερο σας αναγνωρίζει σαν αυθεντία στον τομέα σας, τόσο περισσότερο αυξάνει το ίδιο το μέγεθος του, μέσα από ambassadors.
Στην συνέχεια μπορείτε να εκμεταλλευτείτε αυτό το κοινό για να δημιουργήσετε custom campaigns ή εφόσον επισκέπτονται τον ιστότοπό σας, να τους προωθείτε τα προϊόντα σας.
Έμμεσα παρ΄ όλα αυτά, θα δημιουργήσετε μία φήμη που δύσκολα μπορεί να σβήσει καθώς θα διατηρείται διά μέσου word of mouth.
Η δημιουργία ενός οδηγού είναι σίγουρα μία χρονοβόρα διαδικασία και απαιτεί αντίστοιχη δουλειά στην πορεία, όταν πρόκειται να προωθηθεί. Η IP Digital προσφέρει υπηρεσίες τέτοιας μορφής, με σκοπό να σας βοηθήσει να μεγαλώσετε το κοινό σας με φυσικό τρόπο και να διατηρήσετε τις πωλήσεις σας ψηλά.
Konstantinos Mouratis
Latest posts by Konstantinos Mouratis (see all)
- Η γενιά του User Generated Content - 16 December 2018
- 5 τρόποι για να βελτιώσετε τις PPC καμπάνιες σας! - 8 December 2018
- Δημιουργήστε κοινό αξιοποιώντας τα Google Analytics - 22 October 2018
Μπείτε στην κοινότητα των εκατοντάδων χρηστών μας και ενημερωθείτε και εκπαιδευτείτε από την IP Digital