Σύντομος οδηγός επιτυχίας για καμπάνιες SMS

 Την περίοδο των εκπτώσεων τα SMS είναι ένας πολύ αποδοτικός τρόπος να προσελκύσετε πελάτες και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Για να είναι επιτυχημένη μία καμπάνια SMS πρέπει να τα μηνύματα σας να έχουν απήχηση στους παραλήπτες και να τους παρακινούν σε αγορές.
Για να σας βοηθήσουμε να υλοποιήσετε επιτυχημένες καμπάνιες δημιουργήσαμε ένα σύντομο οδηγό επιτυχίας με do’s and dont’s.
Είμαστε σύντομοι και στοχευμένοι.
Το μήνυμα μας πρέπει να είναι απόλυτα στοχευμένο και περιληπτικό. Δεν υπάρχει χώρος για πολλά λόγια στο mobile marketing. Στοχεύουμε σε συγκεκριμένο κοινό και μιλάμε με αμεσότητα χωρίς λεπτομέρειες, τονίζοντας πάντα προσφορές και οφέλη.
Αποφεύγουμε τις υπερβολές, τη λαϊκή γλώσσα και τις συντομογραφίες.
Αν ένα μήνυμα μοιάζει με spam οι παραλήπτες θα το διαγράψουν αμέσως. Είναι σημαντικό να μη χρησιμοποιούμε υπερβολές, συντομογραφίες και λαική γλώσσα που μπορούν να εξασθενήσουν την αντίληψη για το brand μας και να μειώσουν την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας.

 SMS.net.gr
Δίνουμε άμεση αξία στις προσφορές μας.
Κανένας δεν επιθυμεί να λαμβάνει προωθητικά μηνύματα αν δεν του προσφέρουν κάτι με άμεση αξία. Καθώς το SMS είναι ένα στιγμιαίο μέσο, πρέπει να συμπεριλάβουμε στις καμπάνιες μας προσφορές σε πραγματικό χρόνο. Το μήνυμα πρέπει να περιγράφει τα οφέλη της άμεσης αγοράς.
Δηλώνουμε την εταιρείας ή το brand μας.
Ένα πολύ συχνό λάθος είναι η αποστολή SMS χωρίς να δηλώνεται η ταυτότητα του αποστολέα και αντί για όνομα εταιρείας εμφανίζεται ένας αριθμός τηλεφώνου. Χωρίς να δηλώνεται το brand, το μήνυμα μας θα είναι ασαφές και σίγουρα δεν θα έχει τα αποτελέσματα στα οποία στοχεύουμε.
Δίνουμε προσωπικό χαρακτήρα στο μήνυμα.
Χρησιμοποιούμε προσωπικό τόνο στο μήνυμα για να πιστέψουν οι παραλήπτες ότι το μήνυμα απευθύνεται αποκλειστικά σε αυτούς. Με τον τρόπο αυτό θα νοιώσουν ξεχωριστοί και ότι το προιόν είναι κάτι που αξίζουν και πρέπει να αποκτήσουν.
Ο συνδυασμός του σωστού μηνύματος για το κατάλληλο κοινό είναι κάτι που απαιτεί χρόνο και πειραματισμό. Με τις συμβουλές όμως που αναφέρουμε παραπάνω θα πετύχετε ταχύτερα το στόχο σας και θα δείτε άμεσα τα αποτελέσματα.

 

Άννα Καλασκάνη  Άννα ΚαλασκάνηAccount Manager στην IP Digital και εθελόντρια
στο “Χαμόγελο του Παιδιού”. Αγαπάει πολύ την τεχνολογία,
τα ταξίδια και τις κοινωνικές εκδηλώσεις.
Linkedin Icon Twitter Icon Facebook Icon Google+ Icon

 

Μπείτε στην κοινότητα των εκατοντάδων χρηστών μας και ενημερωθείτε και εκπαιδευτείτε από την IP Digital

Πείτε μας την άποψη σας!